Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:54:43+01:00
Po porozumieniu z Austrio i pokojem z nimi legiony polskie byly dla niego niepotrzebne i chcial miec swoje wpływy na haiti i tam ich wysłał. To była porazka dla polaków gdyż oni chcieli odzyskac panstwo a przeszkadzali w tym mieszkancom haiti.
1 5 1
2010-01-20T16:54:51+01:00
Po to aby tłumiły tam powstanie murzynów. Ale średnio się to udało.Większość legionistów zgineła.
1 1 1