Odpowiedzi

2010-01-20T16:59:22+01:00
Moje ostatnie urodziny odbyły się 2 tygodnie temu. Przygotowania do tej imprezy trwały bardzo krótko a ich przygotowaniom towarzyszył ciągły pośpiech i zamęt. Pierwszym i głównym problemem było wynajęcie odpowiedniej sali na duża imprezę, drugim było wybranie i wysłanie zaproszeń do moich znajomych co zajęło mnóstwo czasu. Jednak z tymi problemami sobie poradziłam i zaczęłam przygotowywać sale do przyjęcia gości. O jedzenie i picie zadbali moi rodzice, kupili oni bardzo duży tort. Na imprezę przyszli prawie wszyscy moi znajomi których zaprosiłam. Atmosfera była fantastyczna, goście bawili się wspaniale. O północy wznieśli toast za moje zdrowie. Bawiliśmy się do rana.Wymyśliłam dużo zabaw gier i wymyślnych tańców.Wszyscy byli zadowoleni i nie mogą sie doczekać nastepnych urodzin.
____________________________
28 4 28
2010-01-20T17:01:00+01:00
Był 04.04 .2009 r. dzien moich urodzin gdy wstałam rano myslałam ze wszyscy zapomnieli o tym waznym dniu . Zapytałam tate czy pamieta jakis jest dzisiaj dzien a on powiedział ze taki jak zawsze nudny. Byłam bardzo smutna. Poszłam do sklepu na małe zakupy gdy wróciłam do domu i weszłam do kuchni nikogo nie zastałam , myslałam gdzie oni wszyscy są. Poszłam do mojego pokoju a tu nagle niespodzianka zaczeli mi spiewac 100 lat . Byłam bardzo mile zaskoczona czułam się świetnie , byłam wesoła i szczesliwa..
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:01:44+01:00
Dzisiaj odbyły się moje urodziny. Bardzo się starałam, aby wypadły one jak najlepiej. Byłam bardzo zapracowana i zajęta różnego rodzaju przygotowaniami. Czekałam na koleżanki i kolegów. Kiedy przyszli zaczęliśmy imprezę. W głebi serca czułam, że będzie to najlepsza impreza jaką organizowałam dla przyjaciół w domu. Nie myliłam się. Kiedy zrobiło się późno wszyscy goście poszli do domu. Ja byłam bardzo zachwycona tym, co działo się na moich urodzinach.
13 2 13