Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T16:54:19+01:00
Jeżeli dobrze nie wyczyściłas dysków to bardzo możliwe ze masz go dalej.....
1 1 1
2010-01-20T16:54:26+01:00
Musisz to sprawdzić poprzez antywirus
1 1 1
2010-01-20T16:55:58+01:00
W zależności czy wirus był wgrany w program czy ściągnięty z internetu. Jednak jeżeli ściągnąłeś wirus z internetu znaczy to że program jest czysty i można zainstalować.
1 5 1