Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-30T15:48:12+02:00
Archeologia zajmuje się szukaniem i znajdywaniem różnych zaginionych i nie tylko przedmiotów, odkrywaniem czegoś nowego, dlatego znaleziska archeologiczne mają wpływ na historię, gdyż znalezienie np.zapisków, planów itd. może zmienić legendę podanej historii kogoś lub czegoś, może wyjaśnić dlaczego stało się tak,a nie inaczej...:))
31 3 31
2009-09-30T15:49:42+02:00
Archeologia zajmuje się szukaniem i znajdywaniem różnych zaginionych i nie tylko przedmiotów, odkrywaniem czegoś nowego, dlatego znaleziska archeologiczne mają wpływ na historię, gdyż znalezienie np.zapisków, planów itd. może zmienić legendę podanej historii kogoś lub czegoś, może wyjaśnić dlaczego stało się tak,a nie inaczej...
23 3 23
Najlepsza Odpowiedź!
  • mm15
  • Rozwiązujący
2009-09-30T15:52:18+02:00
Ponieważ archeologia- to nauka, która na podstawie znalezisk odkrywanych podczas prac wykopaliskowych bada dzieje ludzkości. Więc znaleziska te są właśnie zródłem historycznym.
30 4 30