Odpowiedzi

2010-01-20T17:03:57+01:00
2r=5,5cm/2
r=2,75cm

P=4πr²
P=4π(2,75)²
P=4π×7,5855cm²
P=30,34πcm²
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:04:38+01:00
Średnica (2 promienie) - 5,5 cm
r (promień) - 5,5÷2
r = 2,75 cm
phi - 3,14 cm

P okręgu: 2 × phi × r do kwadratu

P= (2,75) do kwadratu × 3,14
P = 23, 74625 cm kwadratowego
P w przybliżeniu = 23, 74 cm kwadratowego

Odp. Pole jabłka powinno wynosić ok. 23, 74 cm kwadratowego