Odpowiedzi

2010-01-20T17:07:12+01:00
Moja planeta była by cała w trawie i rzekach w których płynęlo by mleko. Nie byłoby tam zimno i gorąco. Wszędzie unosiłby się ptasi śpiew. Jej mieszkańcy byli by czerwoni w niebieskie krpoki i chodziliby na rękach. Niek nie wiedziałby o jej istnieniu. Byłoby tam przyjemnie, cicho i spokojnie. Nikt nikomu by nie przeszkadzał. Mieszkałyby tam koty. Nikt niebyłby głodny.
Z daleka wyglądałaby jak gwiazda. Świeciłaby jasno i ładnie.
___________________________
Trochę takie nierealne, ale mam nadzieję, że o to chodziło :)
17 4 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:08:15+01:00
Planeta B-128 to bardzo mała planeta. Ludzie nie wiedzą o jej istnieniu. Ja zdradzę wam jej tajemnicę.
Mogłoby się na nie zmieścić najwyżej 10 ludzi. Na B-128 rośnie bardzo mało roślin-jedynie kasztany i róże. Jest tam tlen-więc jest życie. Znajduje się tam wielka studnia (wody jest tam nieskończenie wiele), widać stamtąd słońce (można oglądać je całymi dniami), jest tam maleńki staw, w którym można łowić. Istnieje tam również sieć telefonów komórkowych, więc to bardzo dobre miejsce zamieszkania dla młodzieży!!!
Mimo, że raczej niemożliwe jest, by tę planetę odnaleźć i na niej zamieszkać, zawsze warto pomarzyć...
14 4 14
2010-01-20T17:14:34+01:00
Jeśli dobrze zrozumiałem twoje zadanie to ci pomoge.


Moja planeta nazywa się ....(obojętne np. Empik , Mark , Obi,Leumalerlęur, Snikers.... itp. Ma okrągły kształt . Środek planety jest ogrodzony wielkim murem po jednej stronie mieszkaja kobiety po drugiej mężczyzni .Strona kobiet jest cała wesoła ciepłe kolory ,a męzczyzn kolorowa lecz te kolory są ponurniejsze . Są na niej 2 wielkie oceany 1 po jednej stronie 2 po drugiej stronie , 1 nazywa się oceaniem kolorowym , a drugi oceanem ponurym. Nikomu jeszcze nie udało się przedostać ze strony kobiet na stronę mężczyzn i nikomu ze strony męzczyzn na stronękobiet. Wszyscy żyją tam w zgodzie , nikt się nie kłóci .Na planecie zyje 1000000000000000000 (ile chcesz) ludzi .
Mam nadzieje że ta planeta wam sie podoba i że ją wkrótce odwiedzicie.
Nie wiem co by można tu dodac jak to do podstawówki to ze moze jakies koniki tam biegały itp.
18 4 18