Odpowiedzi

2010-01-20T17:01:12+01:00
A - b
1. 3 - 4 = -1
2. 4 - 2 = 2
3. 10 - 0 = 10

5(a+b)
1. 5 × 3 + 5 × 4 = 15 + 20 = 35
2. 5 × 4 + 5 × 2 = 20 + 10 = 30
3. 5 × 10 + 5 × 0 = 50

5(a+b)-b
1. 35 - 4 = 31
2. 30 - 2 = 28
3. 50 - 0 = 50

O to Ci chodziło?
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:07:22+01:00
a - b
3 - 4 = -1
4 - 2 = 2
10 - 0 = 10

5(a+b)
5 ×(3+4) = 35
5 ×(4+2)= 30
5 × (10+0) 50

5(a+b)-b
35 - 4 = 31
30 - 2 = 28
50 - 0 = 50
4 4 4