Odpowiedzi

2010-01-20T17:01:44+01:00
Mam koło 15 lat chodze do szkoły mam wiele ciekawych cech ale jednom lubie najbardziej: poczucie chumoru non stop się smieje raz nawet kiedy opowiadałam dowcip moim kolegom sama zaczełam sie tak śmiać że pani z polskiego pomyślała że coś mi sie poważnego stało
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T17:02:30+01:00
Na wf jak stanełam na rekach zsuneła mi sie koszulka i wszyscy zaczeli sie smiac.Inna dziewczyna zrobiłaby sie strasznie czerona i było by jej wstyd ale nie ja.Poniewaz byłam bardzo szczupła i cchłopaki tylko gwizdali dopóki nie vprzyszedł pan.Ale to nie tylko moja jedyna zaleta slicznie sie usmiechnęlam moimi białymi zebami i atrakcyjnym usmiechem i potrafiłam smiać sie sama z siebie dlatego ta wpadka wcale nie była dla mnie czyms strasznym ale przeciwnie wszyscy na wf wybierali mnie do swoich druzyn i zyskałam wielu wielbicieli ktorzy wpatrywali sie w moj usmiech ;DDD
1 5 1