Odpowiedzi

2009-09-30T15:53:58+02:00
A)3-(-3)³=6
b)2,48(57-77)=49,6
c)13-789=-776
d)0,3-0,25*8=-1,7
e)(4,5-2,5*2)²= 0,25
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T15:56:14+02:00

a) 3 + 27 = 30
b) 2,48 x (-20) = -49.6
c) -776
d) 0,3 - 2 = -1,7
e) (4,5 - 5)² = (-0,5)² = 0,25

2009-09-30T15:56:25+02:00
A)3-(-3)³=3-(-27)= 30
b)2,48(57-77)=2,38 * (-20) = 22,38
c)13-789= -776
d)0,3-0,25*8= 0,3 - 2 = 1,7
e)(4,5-2,5*2)²= (0,5)² = 0,25