Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T10:32:29+01:00
Boże, ty wiesz jak Cie kocham. Kocham też Pana Jezusa i Przenajświętszą Matkę Jego Maryję. Ty jesteś moim Ojcem. Proszę Cię pomóż mi stawić czoła wszystkim codziennym, trudnym sprawom z którymi mam do czynienia. Spraw aby moje serce było czyste i należało do Ciebie tak jak serca wielu innych ludzi. Pomóż mi o Boże być takim jakim jest Maryja. Przez Jezusa Syna Twego.
Amen


:)
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T10:47:39+01:00
Panie Boże spraw , aby moje serce było czyste. Proszę Cię dopomóż mi , a także i pomóż mi Maryjo , Jezusie. Panie Boże ty oddałeś Swego Syna aby On nas zbawił. Proszę Cię pomóż bym przeciwstawił się trudnościom i lękom. Tak mi dopomóż Panie Boże. Amen.
1 1 1