Odpowiedzi

2010-01-20T17:05:05+01:00
75%-28%=47%
W skorupie ziemskiej jest 47% tlenu.
100%-47%=53%
W skorupie ziemskiej nie ma 53% tlenu.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:08:48+01:00
75%-28%=47%
100%-(28+47%)=100%-75%=25%
100%-47%=53%

Tlen stanowi 47% objętości skorupy ziemskiej.
Krzem stanowi 28% objętości skorupy ziemskiej.
Inne substancje stanowią 25% objętości skorupy ziemskiej.
Substancje bez tlenu stanowią 53%.


No to chyba tak jest...:)