Przetumacz (dokladnie )

1. den Hund ausführen
2. ein Buch lesen
3. Drachen aufsteigen lassen
4. Auto fahren
5. grillen
6. Schlagzeug spielen
7. Rad fahren
8. Inlineskates
9. im Garten arbeiten
10. Roller fahren
11. Drachen fliegen
12. schwimmen
15. Zeitung lesen
16.Volleyball spielen

3

Odpowiedzi

2010-01-20T17:07:04+01:00
1. wyprowadzic psa (np. na spacer)
2.
3.
4. jedzic samochodem
5. gilowac
6.
7. jedzic na rowerze
8.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:10:26+01:00
1. biegać z psem
2. czytać książkę
3. Smoki moga prowadzić ?
4. kierowcy albo jazda samochodem
5. grilować
6. grać na perkusji
7. jeżdzić na rowerze
9. pracować w ogrodzie
10. jeżdzic na skuerze/ hulajnodze
11. fatające smoki
12. pływać
15. czytać gazety
16. gra w siatkówke
2010-01-20T17:16:17+01:00
1.Wyprowadzać psa
2.czytac książke
3.
4.jeździć samochodem
5.grilowanie
6.
7.jeździć rowerem
8.
9.pracować w ogrodzie
10.jeździć na rolkach
11. latać lotnią
12.pływać
15.czytać gazetę
16.grać w siatkówke