Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:09:38+01:00
Jagienka była córką Zycha i Małgorzaty ze Zgorzelic, najstarsza wśród licznego rodzeństwa. Wcześnie osierocona w wieku ośmiu lat,przez matkę i zdana na siebie, stanowi przeciwieństwo Danusi. Wywodzi się z niezbyt zamożnego rodu, który powiększa swój majątek poprzez ciężką prace. Dziewczyna lubiła jeździć konno, chodzić na polowania, pływać. Odznaczała się inteligencją i sprytem. Jednocześnie ma dobre serce, współczujące biednym i pokrzywdzonym.
2 5 2
2010-01-20T17:13:21+01:00
Stanowila przeciwienstwo Danusi. Byla swietnie zbudowana, zdrowai silną kobietą. Corka Zycha i Malgorzaty. Z rumianą twarzą na koniu nie przypominaa szlachetnej urodzonej panny.Sczera prawdomowna cenila naturalnosc. Byla lubiana przez spryt i milosc do natury. Od dziecka przygotowywala sie do roli matki i zony.Mozna przybuidszczac ze byla lepsza zona dla Zbyszka niz Danusia. Podobnie jak ta ostatnia nie miala matki byla kochana tylko przez Zycha.
1 5 1