Odpowiedzi

2010-01-20T17:10:00+01:00
Pole=4πr²
P=4*25πcm²
P=100πcm²

V=4/3 πr³

v= 4/3*125πcm³
V=166 i 2/3 πcm3
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T17:11:11+01:00
R=5cm
V=4/3π * r³
V= 4/3*3,14*5³
V=523,(3) cm³

P=4π*r²
P=4*3,14*5²
P=314 cm²
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:16:07+01:00
P = 4пR² → pole kuli
P = 4 π 5² = 100π ≈ 314cm²

V = 4/3 пR³ → objętość kuli
V = 4/3 π 5³ = 500/3 π = 166⅔ π

:)
4 4 4