Opisz w trzech zdaniach czym charakteryzują się czasy ,o których jest mowa w ostatniej zwrotce wiersza

ostatnia zwrotka wiersza:

Zawiadamiam rodzinę.Przyjaciół.Dzwonię na milicję i zgłaszam swoją śmierć.
Ale wszyscy rozkładają ręce:
,,takie to czasy"-mówią.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:18:14+01:00
Czasy te charakteryzują się przede wszystkim niepewnością i niepokojem. Ludzie nie wiedzą czy wychodząc gdzieś na minutę, nie powrócą już nigdy, dlatego wolą się pożegnać. W tamtych czasach ludzie tak naprawdę żyli chwilą obecną.
2 3 2
2010-01-20T17:20:23+01:00
Sądze że mowa o tym że się rodzina w tych czasach nie interesuje i że nikt się o niego nie martwi.
2 2 2
2010-01-20T17:21:13+01:00
Myślę ,ze dlatego iż wychodząc z domu nie wiemy czy wrócimy.
Są tez samobójcy lecz nikt nie żałuje tych ludzi i wszyscy uważają iż popełnił tą zbrodnie specjalnie. Świat idzie do przodu i ludzie też.
1 4 1