Odpowiedzi

2010-01-20T17:09:58+01:00
Pozytywne bo użyżniają gleb
negatywne bo jabko jest zakażonye i wolniej dojrzewa
2010-01-20T17:10:09+01:00
Niektóre bakterie są dobre dzięki nim żyjemy mieszkają w naszym organiżmie i regulują zapasy witamin

złe bakterie rozsiewają choroby moga doprowadzac do całkowitego wyniszczenia organizmu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:12:40+01:00
POZYTYWNE ZNACZENIE BAKTERII:
- Bakterie rozkładają zanieczyszczenia w biologicznych oczyszczalniach ścieków
-Dzięki bakteriom przyroda nieożywiona może funkcjonować
-Bakterie żyjące w jelicie człowieka pomagają rozłożyć nie strawione cząsteczki pokarmu,
dostarczają też witaminy

NEGATYWNE ZNACZENIE BAKTErII:

- Bakterie wywołują wiele chorób, niektóre z nich mogą być zagrożeniem dla życia człowieka
(np. gruźlica, zapalenia płuc, czerwonka bakteryjna, wywołują również zatrucia pokarmowe)
- Przyczyniają się do psucia żywności
- Niszczą wiele materiałów przemysłowych
1 5 1