Odpowiedzi

2010-01-20T17:13:21+01:00
Balon
a = 4m
b = 1,5m
P = a*b
P = 4m*1,5m = 6m2

Płytka terakoty - kwadrat
10 cm = 0,1m
P = a2 ( do potęgi drugiej)
p = 0,1 m * 0,1 m = 0,01 m2

6m2/0,01m2 = 600

Odp. Potrzeba 600 płytek.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:14:36+01:00
A=4m=400cm
b=1,5m=150cm
P=a*b=400cm*150cm=60000cm²
1płytka: P=10cm*10cm= 100cm²
60000cm²:100cm²=600
Odp. Potrzeba 600 płytek
13 4 13
2010-01-20T17:15:36+01:00
A=4m
b=1,5
p=axb
p₁=4x1,5=6m²
a=10cm
p₂=10cmx10cm=100cm²
6m²=6000cm²
6000cm²:100cm²=60
potrzeba do wyłożena podłogi tego balkonu 60 płytek terakoty
4 3 4