Tak więc zadanie jest nie typowe : proszę was o pomoc, napiszcie mi pomysły jakie macie po to aby nagłośnić sprawę tragicznego trzęsienia ziemi w Haiti. Coś poza konkursem na najlepszy plakat na ten temat, zrobieniem gazetki w klasie)
Daje najlepszy , proszę kreatywnie i nie jakoś nudnie , coś co zainteresuje lub zaszokuje ludzi z gimnazjum !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:16:29+01:00
1. Nosić koszulki z hasłem nagłaśniającym tę sprawę
2010-01-20T17:20:06+01:00
Mnie na przykład zszokowały by widniejące np. na gazetce szkolnej zdjęcia (takie jak pokazują w wiadomościach) ciał ludzi przygniecionych blokami betonowymi czy coś albo obraz tych zrujnowanych budynków..;((

POZDRAWIAM:)
2010-01-20T19:45:25+01:00
Można zbierać pieniądz chodząc po klasach i po mieście ność koszzulki