Obchodzisz wkrótce 20ste urodziny. Piszesz zaproszenie do przyjaciół:
* Podaj powód zaproszenia i zaproś ich
* Podaj czas i miejsce imprezy
* Zaproponuj nocleg lub miejsce w hotelu
* Poproś o potwierdzenie przyjazdu
* Wyraź nadzieje na ich przybycie
Bardzo proszę o pomoc w napisaniu tego zaproszenia w możliwie najłatwiejszy sposób z polskim tłumaczeniem.
Z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam :)

2

Odpowiedzi

2009-09-30T16:15:58+02:00
Einladung
Am Samstag feiern Ich Geburstag. Ich werde zwanzig! Ich lade dich herzlich ein. Die Party fangt( tu powinno byc a z umlaltem) um 17 Uhr am.


twoje imie



26.11.2009. 17 Uhr
Max- Joseph- StraBe 19
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T16:25:10+02:00
EINLADUNG

Ich möchte euch herzlich zu meinem 20. Geburtstagsparty einladen. Das Party findet am 30. Oktober 2009 um 17 Uhr im Blau- Klub statt. Ihr könnt in meinem Haus oder im Hotel übernachten. Mitteilt mich, ob ihr kommen werdet.
Ich hoffe, dass ihr kommt.

boombap



---------------------------------------------------------------------------------
ZAPROSZENIE
Chciałabym was serdecznie zaprosić na moje dwudzieste przyjęcie urodzinowe. Impreza odbędzie się 30. października w Blau- Klub. Możecie nocować w moim domu albo w hotelu. Powiadomcie mnie, czy przybędziecie.
Mam nadzieję, że przyjedziecie.

boombap