Do podanych funkcji skóry dobierz nazwę elementu , który za nie odpowiada .
A. Odbieranie bodźców
B. Izolacja wrażliwych okolic ciała od wpływu otoczenia
C. Ochrona przed uszkodzeniami mechanicznymi
D. Ochrona włosów przed wyschnięciem

1. włosy
2. łój
3. ciałka dotykowe
4. paznokcie
5. gruczoły potowe

3

Odpowiedzi

2010-01-20T17:17:22+01:00
2010-01-20T17:18:53+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T21:52:43+01:00
Ciała dotykowe- odbieranie bodźców
Łój - ochrona włosów przed wyschnięciem
Włosy - ochrona przed uszkodzeniami mechanicznymi
Paznokcie - izolacja wrażliwych okolic ciała od wpływu otoczenia.

pozdrowienia:)
1 5 1