"WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY"
1. Co sądzę o tej akcji?
2. Czy organizatorzy godnie wykonują swoją pracę?
3. Czy powinny być takie akcje co roku?
4. Czy pieniądze są właściwie wykorzystywane?
5. Czy biorę udział w takich akcjach i dlaczego?

Bardzo proszę o odpowiedzenie na te pytania ;D
Potrzebne mi to na jutro.
Z góry dziękuję ;))

2

Odpowiedzi

2010-01-20T17:18:02+01:00
1.Jest bardzo potrzebna ja sama dołonczyłambym sie do tego.
2.godnie i solidnie
3.No jasne
4.tak napewno
5.nie bo nie mam jak
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T17:18:17+01:00
1. jestem pozytywnie nastawiona do takich akcji .Podziwaiam ten pomysł
2. tak godnie wykonuja swoja prace poswiecaja swoj czas i ich siłe by pomoc innym
3. tak takie akcje powinny odbywac sie jak najczesciej
4.tak pieniadze sa własciwie wykrzystywane na sprzety ktore ratuja zycie innym
5.tak biore udział w takich akcjach poniewaz w ten sposób moge sie przyczynic do pomocy innym i to jest fajne bczuje sie dumna