Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:15:55+01:00
Są to Polacy mieszkający za granicą, utrzymujący kontakt z ojczyzną i utożsamiający się z nią ;)
2010-01-20T17:19:00+01:00
Polonia- Polacy zamieszkujący tereny innych krajów mający polskie korzenie. Zamieszkujacy glownie tereny nalezace do Polski w 1939r.

Z ciekawostek moge dorzucic że Polakow mieszkajacych w polsce jest ok. 38 mln a mieszkajacych poza granicami okolo. 21mln. :D

Pozdrawiam licze na the besta;)