Odpowiedzi

2010-01-20T17:19:45+01:00
Bierzmowanie - znak widzialny: nadanie 3 imienia. znak niewidzialny: dary Ducha Św.

Eucharystia - znak widzialny: przyjmowanie Jezusa w postaci eucharystii. niewidzialny: zaproszenie Jezusa do serca.

Małżeństwo - znak widzialny: obrączka na dłoni. znak niewidzialny: miłość i poszanowanie małżeńskie
23 4 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:22:02+01:00
Sakrament bierzmowania- otrzymujesz podczas mszy, namaszczenie krzyżem świętym-znak widzialny, a znak niewidzialny- łaska ducha sw umacniająca w wierze

sakrament eucharysti- ciało Chrystusa przyjęte podczas mszy.
niewidzialny znak- oczyszczenie z grzechów przyjęcie pana Jezusa do swojego serca, pojednanie się z Bogiem

sakrament małżeństwa- nałożenie obrączek, obietnica przed Bogiem że zostanie się ze sobą do końca swoich dni, zaś niewidzialna łaska to taka którą nam daję duch św zeby umocnić nasze uczucie i pozwolić nam wytrwale dążyć do spełnienia obietnic danych podczas ślubu
25 3 25
2010-01-20T17:22:11+01:00
Sakramet małrzenstwa:widzialny:slub i formuła <<biore sobie itd>>niewidzialny ::łaska boska przez ducha sw zesłana.
bierzmowanie:widzialny:namaszczenie olejkiem przez biskupa:niewidzialny dar ducha sw
17 2 17