Odpowiedzi

2010-01-20T17:18:37+01:00
Kiniuś
Kinia
Kiniusia
Kini
Kindzia

Girls Squad - lepsza jak na nazwe drużyny ;)
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:20:18+01:00
Nazwa bardziej mi się druga podoba :)
A co do ksyw na kinge to :
- kama
- iga
- ina
- kamisia
- kami
3 3 3
2010-01-20T17:20:39+01:00
Moja drużyna w szkole nazywa się Super Body x.d wiem śmieszne x.d
a co do ksyw trzeba wiedzieć jaka jesteś x.d
np. Kizia , kazik x.d
U mnie w szkole jest na odwrót zróbcie też tak x.d
Jeżeli jakiś chłopak nazywa się np. Marcin to trzeba dać mu ksywę imienia żeńskiego. ale pierwsza litera ma być na M. bo tak się zaczyna jego imię. np. Michalina x.d
A ty Kinga to Kazik x,d


Crazy Girls. najfajniejze
1 5 1