Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:15:19+01:00
Taniec narodowy jest charakterystycny dla kraju, a taniec ludowy jest tancem charakterystycznym dla danego regionu. Mam nadzieje ze pomoglem xD
2 4 2
2010-01-20T19:53:07+01:00
Taniec narodowy wszyscy prawie tanczą i znaja , tez charakteryzuje sie dla kraju ... A taniec ludowy to taniec troche wolny niewszyscy go tancza i zabardzo go nieumieja . ; ]]


` Mam Nadzieje , ze pomogłam . !


Prosęę ; *
Licze na naj . ; **
2 3 2