Hej :* mam proble z niemiecki ;( zabardzo nie umię , a musze na jutro napisać 20 słowek po niemiecku związanych z czesem np: zegar, minuta ...

Pomóżcie ! :** :P daje naj ile tylko mam :*

tylko proszę obok slowek pisac polskie tłumaczenie :* ;p

3

Odpowiedzi

2010-01-20T17:26:57+01:00
Zegar - Uhr
minuta - Minute
wskazówka - Anweisung
sekunda - Sekunde
godzina - Stunde
dzień - Tag
czas - Zeit
wiek( 100 lat ) - Jahrhundert
wiek( ja mam tyle itp. ) - Alter
pora roku - Jahreszeit

jak mi się jeszcze coś przypomni to będę edytował.... :)
2010-01-20T17:33:12+01:00
Uhr (godzina)
Minuten (minuty)
Sekunden (sekundy)
Alt Uhren-stare zegary
Uhren - zegary
Zeit-czas
Wecker-budzik
Taschenuhr,-zegarek w kieszeni
Standuhr - zegar stojący
Küchenuhr -zegar kuchenny
Kuckucksuhr -zegar z kukułką
Uhrmacher - zegarmistrz
Wanduhr-zegar ścien
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:39:12+01:00
Godzina - Stunde
zegarmistrz -Uhrmacher
zegar ścienny - Wanduhr
minuta - Minute
zegar z kukułką -Kuckucksuhr
wskazówka - Anweisung
sekunda - Sekunde
dzień - Tag
wiek( 100 lat ) - Jahrhundert
czas - Zeit
stare zegary - Alt Uhren
zegar stojący - Standuhr
Uhr (godzina)