Odpowiedzi

2010-01-20T17:25:05+01:00
Nie denerwuj się, patrz się przed siebie i najważniejsze żebyś pamiętał tekst
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:30:55+01:00
Na początek opanuj pamięciowo dany tekst. Jeśli masz z tym problemy wielokrotnie czytaj aż wejdzie ci w głowę. Przed recytacją powtarzaj samogłoski, lub jeździj językiem po zębach. To pomoże ci wyraźnie wypowiadać każde słowo. Na koniec skoncentruj się na mówionym tekście i patrz tylko na jeden punkt. Nie rozproszysz się.
Powodzenia!
9 4 9