Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:08:06+01:00
A)
-x-y=-6
-x+y=2
------------------
-2x=-4 /:(-2)
x=2
-2-y=-6
-y=-4 /:(-1)
y=4

b)
4x-5y=-4
-2x+3y=1,1 /*2

4x-5y=-4
-4x+6y=2,2
-----------------------
y=-1,8

4x-5*(-1,8)=-4
4x+9=-4
4x=-15/ :4
x=3,75

x=-3,75
y=-1,8
2010-01-20T18:14:13+01:00
A) -x - y = -6
-x +y = 2
-2x = -4 /: (-2)
x = 2

-2 + y = 2
y = 4



b) 4x - 5y = -4
-2x + 3y = 1,1 /(*2)
4x - 5y = -4
-4x + 6y = 2,2
y = 6,2

4x - 5*6,2 = -4
4x - 31 = -4
4x = 27 /: 4
x = 6,75