Przetłumacz ( dokladnie )
1. Volleyball spielen
2.Zeitung lesen
3. musizieren
4. Steine sammeln
5. sich sonnen
6. spazieren gehen
7. Klavier spielen
8. angeln
9. auf dem Computer spielen
10. tanzen
11. streiten
12. Modelle bauen
13. Tischtennis spielen

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T17:46:10+01:00
1. Siatkówka
2. Przeczytaj gazety
3. Odtwarzanie muzyki
4. Skały Collect
5. Bask
6. iść
7. Grając na fortepianie
8. Wędkarstwo
9. grać na komputerze
10. taniec
11. argumentować
12. Modelarstwo
13. Tenis stołowy


proszę o naj !
2010-01-20T17:58:28+01:00
1. Grać w siatkówkę
2. Czytać gazetę
3. Zagrać
4. Zbierać kamienie
5. Wygrzewać się na słońcu
6. Chodzić/ Iść
7. Grając na fortepianie
8. Wędkarstwo
9. Grać na komputerze
10. Tańczyć
11. Argumentować
12. Modelarstwo
13. Tenis stołowy
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T18:12:32+01:00
1.Grać w siatkówkę
2.Czytać gazety
3.Odtwarzać muzyke
4.Zbierać kamienie
5.Opalać sie
6.Iść na spacer
7.Grać na fortepianie
8.Wędkować
9.Grać na komputerze
10.Tańczyć
11.Argumentować
12.Budować modele(modelarstwo)
13.Grać w pinponga

Prosze:)