Odpowiedzi

2010-01-20T17:54:24+01:00
Znaczy to, ze zawsze trafi sie kiedys do domu gdzie kolwiek by sie nie bylo!
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:55:06+01:00
W czasach największej potegi Rzymu, wybudowali oni wiele dróg prowadzących do najdalszych zakątków państwa. Wszystkie drogi miały jedną wspólną cechę - każdą z nich można było dostac się do Rzymu. Przysłowie to oznacza więc że każde rozwiązanie doprowadzi nas do celu.

Daj najke ^^
4 3 4
2010-01-20T17:56:40+01:00
Do powstania tego powiedzenia przyczynił się układ dróg na Półwyspie Apenińskim. Znaczenie: Wszystkie, nawet różnorodne działania prowadzą z pozoru do 1 celu.
3 3 3