Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T17:56:35+01:00
* byk – samiec bydła, jeleniowatych (wyjątek: samiec sarny to rogacz lub kozioł) i innych parzystokopytnych. W języku potocznym słowo byk oznacza najczęściej samca bydła domowego.
* byki – grupa ssaków krętorogich określana w systematyce zwierząt jako plemię Bovini
* Byk – gwiazdozbiór
* Byk – jeden z astrologicznych znaków zodiaku
* Byk – rzeka w Mołdawii
* Byk – rzeka w obwodzie donieckim na Ukrainie, dopływ Samary
* byk – potocznie błąd językowy
* byk – giełd., w języku potocznym oznacza inwestora-optymistę
* ET22 – potoczne określenie lokomotywy
2010-01-20T19:25:58+01:00
plemię ssaków krętorogich określane nazwą byki, obejmujące rodzaje:

* Bos
* Bison
* Bubalus
* Pseudoryx
* Syncerus
2010-01-20T19:34:15+01:00
Byk-jest to zwierzę,samiec bydła..........