Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:00:51+01:00
Merkury znajduje się w odległości
58 milionów km
Wenus znajduje się w odległości
108 milionów km
Ziemia znajduje się w odległości
150 milionów km
Mars znajduje się w odległości
228 milionów km
Jowisz znajduje się w odległości
778 milionów km
Saturn znajduje się w odległości
około 1,4 miliarda km
Uran znajduje się w odległości
około 2,9 miliarda km
Neptun znajduje się w odległości
około 4,5 miliarda km
2010-01-20T18:06:36+01:00
Podane w km
Merkury: 57909170km
Wenus:108208926km
Ziemia:149597887km
Mars:227936637km
Jowisz:778412027km
Saturn:1426725413km
Uran:2870972220
Neptun:4498252900km
2010-01-20T18:10:07+01:00
Merkury - 57 909 176 km
Wenus - 108 208 926km
Ziemia - 149 597 890 km
Mars - 227 936 637 km
Jowisz - 778 412 020 km
Saturn - 1 426 725 413 km
Uran - 2 870 972 220 km
Neptun - 4 498 252 900 km
Są to średnie odległości bo przecierz nikt nie wyjdzie z linijką i nie będzie mierzył. czekam na naj.