Odpowiedzi

2010-01-20T17:59:39+01:00
Smutek radość gorycz żal wściekłość rozpacz ulga
2010-01-20T18:01:24+01:00
1.radość
2.Szczeście
3.Smutek
4.Nienawiść
5.gniew
6.niezadowolenie
7.miłość
8.pycha
9.złosc
10.rozpacz
11.bezsilność
12.szczerość
13.cierpliwość
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:09:47+01:00
-radość,
-przypływ miłości.
-Szczęście,
-Smutek,
-Lęk,
-stres,
-Wstyd,
-silne uczucie,
-Nienawiść,
-gniew,
-panika,
-niezadowolenie,
-obawa,
-miłość,
-chciwość,
-pycha,
-Cierpienie,
-rozpacz,
-bezsilność,
-szczerość,
-cierpliwość,
-trema,
-złość,