Odpowiedzi

2010-01-20T17:59:25+01:00
Panie Boże proszę Cię z całej siły o siłę na drodze do ciebie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:05:14+01:00
Módlmy się za Kościół Chrystusowy,aby dzięki posłudze kapłanów i diakonów przybliżył nas do Ojca Niebieskiego.
Ciebie prosimy.....
1 5 1
2010-01-20T18:35:05+01:00
Panie boże prosze cie dodaj mi siły na drodze do chrystusa. prosze cie zeby nigdy nie zabraklo mi wytrwalosci w dazeniu do tego. :DDDDDDD ;)))
3 4 3