Odpowiedzi

2010-01-20T17:59:56+01:00
Można jeździć nawracać i pomagać innym
36 2 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:02:04+01:00
Misjonarzem mogę się stać pomagając innym, dofinansowując, bądź w jakiekolwiek sposób wspierając fundacje. Sama mogę pomóc moim znajomym w nauce, a także w tym w czym ja jestem dobra wytłumaczyć, nauczyć innych. Być wrażliwym na cierpienie innych i ich wspierać.

Coś takiego...
48 4 48
2010-01-20T18:33:05+01:00
Aby stac sie misjonarzem mozna modlic sie za misjonarzy ;)))))))))))))))))))))
39 2 39