Odpowiedzi

2010-01-20T18:05:24+01:00
Lubię prawie wszystkie zwierzęta. Zarówno te które żyją na wolności jak i mieszkające z ludźmi. Bardzo podobają mi się konie, chociaż przyznam trochę boję się ich. Lubię głaskać delikatne futerko kotów, słuchać jak mruczą zadowolone leżąc na moich kolanach. Jednak najwspanialszym zwierzątkiem jest dla mnie PIES.

Od paru lat mamy Rafiego. Jest to średni pies nieokreślonej rasy. Niektórzy mówią że to mieszaniec ale ja wolę nazywać go zwierzęciem wielorasowym. Ma w sobie coś z wilczura i huskiego. Jest szaro-brązowo-czarny, jego półdługa sierść ładnie błyszczy.Ma piękne mądre oczy którymi potrafi niemal wszystko powiedzieć. Wiem kiedy o coś prosi kiedy jest zadowolony albo smutny. Rafi nawet czasami płacze. Z oczu płyną mu wtedy łzy stoi z żałosnie opuszczoną główką.Dzieje się to głównie wtedy gdy nie chcemy mu dawać jego ulubionych słodyczy.Wygląda zapłakany jak siedem nieszczęść. Niestety mój pies jest niesłychanie łakomy i w zasadzie lubi wszystko nawet ogórki kiszone i pestki od czereśni.

Rafi ponad wszystko lubi spacery. Gdy tylko zauważy że ktoś z domowników zaczyna się ubierać natychmiast staje przy drzwiach i jest gotowy do wyjścia.Jeżeli widzi że sięgamy po smycz radośnie szczeka i merda swoim fikuśnym ogonkiem. Bywa również niecierpliwy skrobie wtedy w drzwi pcha się pierwszy wypada na korytarz. Powrót do domu wygląda zupełnie inaczej.

Moj pies jest zwierzęciem bardzo wesołym. Dawno już przestał być szczeniakiem ale do dziś lubi bawić sie piłką lub poszarpanym przez niego pluszowym misiem. Śpi na posłaniu w moim pokoju. Znosi tam sobie rzeczy, niektóre starannie zakopuje noskiem pod koc.

Bardzo lubie mojego psa, sprawia mi ogromną radość i szczęście gdy wita mnie po powrocie ze szkoły. Lubię się z nim bawić i chodzić na spacery. Myślę że jest to zwierzę mądre które sporo potrafi zrozumieć. Rafiego zabieram wszędzie ze sobą gdzie tylko mogę jest moim wiernym towarzyszem. Razem cieszymy się i martwimy, nudzimy gdy pada deszcz i musimy siedzieć w domu. Czy tak można się zaprzyjaźnić na przykład z żółwiem?? :)

I like almost all animals. Both those who live in freedom and live with people. I like a horse, but must admit a little afraid of them. I like to stroke the soft fur of cats, listen to purr like happy lying on my lap. However, the greatest pet is my dog.

For several years we have Rafi. It is a medium dog breed unspecified. Some say that this hybrid but I prefer to call him an animal wielorasowym. There is something with the Alsatian and huskiego. It is gray-brown-black, his semi-long hair nicely błyszczy.Ma beautiful wise eyes which can tell almost everything. I know when you ask for something when it is happy or sad. Rafi sometimes even crying. With eyes the tears flow when he is sadly missed from główką.Dzieje is mainly when you do not want to give him his favorite słodyczy.Wygląda tearful as seven misfortunes. Unfortunately, my dog is incredibly greedy and basically likes everything, even pickled cucumbers and pips from the cherries.

Rafi, above all, likes walks. As soon as you notice that someone in the household begins to dress immediately becomes the door and is ready to wyjścia.Jeżeli see that we reach the leash and barking happily merda fikuśnym his tail. Starches is sometimes impatient when the door pushing the first falls into the corridor. Back to home is very different.

My dog is an animal very happy. Long since ceased to be a kid but still likes to play ball or his tattered plush teddy bear. Sleeping on the couch in my room. Tolerate the things there, some carefully buried nose under the blanket.

I like my dog gives me great joy and happiness when greeted me after returning from school. I like to play with him and go for a walk. I think that this is a clever animal who can understand a lot. Rafi I take everywhere with you wherever you can is my faithful companion. Together we look forward to and worry, We are bored when it rains and we have to sit at home. Is it so you can make friends, for example, a turtle? :)
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:12:32+01:00
My dog's name is Reksio.Dostałam it from my aunt. It is a small color czarnego.Na right paws have white plamkę.Mój dad bought him a large red budę.Bardzo I love my dog because it is my best friend.


Mój pies ma na imię Reksio.Dostałam go od cioci .Jest mały koloru czarnego.Na prawej łapce ma białą plamkę.Mój tata kupił mu dużą czerwoną budę.Bardzo lubię mojego pieska ponieważ jest moim najlepszym przyjacielem.
8 3 8
2010-01-20T18:36:49+01:00
my dog name is Azor. he is brow. he has got short legs, two crazy years. he is very nice. i like he. he every night sleep with me in my bed. he is my best friend.

mój pies nazywa się Azor. jest brązowy.. ma krótkie nóżki , dwa szalone uszka. jest bardzo miły. lubie go. on każdej nosy śpi ze mną na łóżku. on jest moim najlepszym przyjacielem.
3 3 3