Odpowiedzi

2010-01-20T18:06:11+01:00
Adjectife-dzierżawczy "mój" czy "moje" czy "moje"
wujek
dziadkowie
gęsi
siostra
ant
brat
psy
znajomy
matka
ciotka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:11:19+01:00
Mon oncle
mes grands-peres
mes oies
ma soeur
ma fourmi
mon frere
mes chiens
mon amie
ma mere
mes tantes
2010-01-20T21:36:34+01:00
Mon oncle.
mes grands- parents
mes oies
ma soeur
mon frere
mes chiens
mon amie
ma mere
mes tantes

Pozdro :)
1 5 1