Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:06:35+01:00
-Cześć Marta!Co tam u ciebie słychać?
-Aaaa...Nic! Wiesz wczoraj były zawody w kosza. Kaśkę mocno ktoś uderzył i od tamtej pory plecie trzy po trzy.
-Ciarki mi przechodziły gdy zobaczyłam jak ją uderzyła ta dziewczyna co chodziła z głową w chmurach.
-Tak... to prawda. O! Wołają mnie muszę już iść! Cześć!
-Cześć!

:)
3 3 3
2010-01-20T18:07:33+01:00
- Ten film był świetny ! Aż ciarki mi przechodzą po plecach !
- Co ty, horrory powinny być mądrzejsze. Ta dziewczyna cały czas chodziła z głową w chmurach ! Jak można było nie zauważyć mordercy który stał tuż koło niej ?!
- Ee tam, pleciesz trzy po trzy ! Ten film był fenomenalny !
4 4 4