Odpowiedzi

2010-01-20T18:02:29+01:00
Panie Jezu Chryste, wiem, że zgrzeszyłem przeciwko Tobie w swoich myślach, słowach i uczynkach. Przebacz mi to. Przepraszam cię za swoje grzechy i odwracam się od wszystkiego co uważam że było złe. Ale Ty jesteś Dobrym Pasterzem, który życie swoje oddał za owce. Oddałeś swoje życie na krzyżu za mnie. Z wdzięczności oddaję Ci swoje życie i proszę cię zamieszkaj w moim sercu.
Wejdź jako mój Pan i i dysponuj mną.
Wejdź jako mój Zbawiciel i przebacz mi.
Wejdź jako mój przyjaciel i bądź ze mną.
A ja będę twoim do końca.
Amen.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:19:30+01:00
Boże wierzę w Ciebie z całego serca! Wierzę i nie ukrywam tego. Ty poświęciłeś swe życie dla nas, aby nas zbawić, aby pokonać śmierć dla nas. Gdy wisiałeś na Krzyżu ludzie mówili: Jeśli jesteś Bogiem to uratuj siebie i nas! Ale Ty tego nie uczyniłeś. Dlaczego?
Ponieważ, taka była wola Twego Ojca.


Mam nadzieję, że pomogłam.
11 4 11