Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:10:25+01:00
Kochani Dziadkowie !
Na początku mojego listu chciałbym Was serdecznie pozdrowić.
Przed oczami cały czas mam te niezapomniane wakacje z Wami. Było bardzo fajnie. Domowe ciasto i kompoty były przepyszene Ciągle czuję zapach szarlotki. Zawsze w pamięci mam chwile, które spędzam razem w Wami. Zawsze myślę o Was jak o najlepszych ludziach na świecie.
Uważam, że nikt nie dorówna waszej dobroci. Bardzo Was kocham i podziwiam za to jakimi jesteście dobrymi ludźmi oraz dziadkami.

Pozdrawiam,
...
14 4 14
2010-01-20T18:11:28+01:00
Kochani dziadkowie!
Dziękuje ze o mnie dbacie i ze mnie kochacie,choc jestem czasami niemiła i was sie nie słucham i tak mi wybaczacie.Chciałabym wam w tym liście wyrazić moje uczucia do was i ze was kocham.
Babciu i dziadku tak wiele dla mnie znaczycie,pomagacie mi opiekujecie sie mną.Bardzo was kocham i chciałabym zebyscie mnie coraz czesciej odwiedzali.Ja was bardzo kocham i nieodddałabym was nikomy na swiecie za zadne skarby.
Bardzo was kocham i nie chciałabym was stracić.Życzę wam zdrowia,pociechy z dzieci i miósci miedzy rodzinaą i dziecmy oraz wnukami.Pozdrawiam i tu wpisz swoje imie.....
15 4 15