Pani przygotowała paczki dla dzieci . miała 6,4 kg cukierkó i 64 gumy do źucia. w każdej paczce znalazło się 0,2 kg cukierków . ile dzieci było w klasie? ile gum do zucia znajdzie się w każdej paczce??

(piszcie z objaśnieniami co obliczacie)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:06:28+01:00
6,4 kg : 0,2 kg = 32 <--- liczba dzieci w klasie
64 : 32 = 2 <---- ile gum dostało każde dziecko

Odp.: W klasie było 32 dzieci. Każde dziecko otrzymało 2 gumy.

proszę ;)
2010-01-20T18:08:14+01:00
Liczba dzieci w klasie:
6,4 kg : 0,2 kg = 32

Ilość gum dla każdego dziecka
64 : 32 = 2

Odp.: W klasie było 32 dzieci. Każde dziecko otrzymało 2 gumy.
2010-01-20T18:08:31+01:00
6.4:0.2=32-ilość uczniów
64:32=2-ilość gum

odp:uczniów było 32 a w kazdej paczce znalazly sie 2 gumy