Odpowiedzi

2010-01-20T18:13:17+01:00
Rodzina wyrazów :lód,lody lodowy,lodowe,lodziane,lodziki
Rdzeń:lod
Oboczności czyli wymiana głosek w rdzeniu: o-ó i d-dz
6 4 6
2010-01-20T18:14:00+01:00
Lód - lody, lodowiec, lodówka, lodowaty, lodowisko

rdzeń - lód
wymiana głosek - ó:o
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T18:29:46+01:00
Lód
lod-owisko
lod-ówka
lod-owata(woda)
lod-ziarz
lod-owiec
(ó:o)

innej opcji nie ma nie mam ojęcia dlaczego tamte odpowiedzi zgłosiłas jako spam
13 4 13