Proszę o pomoc !!! Czekam na rozwiązanie do jutra, 13:30.. Bardzo proszę o pomoc...
Homework 15 (Zadanie 15)
Napisz po angielsku:
1.Moje nazwisko jest długie.
2.Czy to jest wasz nauczyciel?
3.Ile ludzi jest w tym pokoju?
4.Jak ona ma na nazwisko?
5.Jesteś beznadziejny!

Bardzo proszę o pomoc!!! Oceniam naj!!!! ;*** Czekam!!!! :))))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:11:38+01:00
1 My surname is long.
2 It is your teacher?
3 How many people are in this room?
4 What is her surname ?
5 You are hopeless .
Na 100% dobrze
10 4 10
2010-01-20T18:14:41+01:00
1.Moje nazwisko jest długie.- My surname is long.
2.Czy to jest wasz nauczyciel?- Is it your tecaher?
3.Ile ludzi jest w tym pokoju?- How many people are in this room?
4.Jak ona ma na nazwisko?- What is her surname?
5.Jesteś beznadziejny!- You are hopeless!

ten na górze ma w 2."It is"... powinna być zastosowana inwersja... tzw. szyk przestawny.. tak tworzymy pytania...
2 5 2
2010-01-20T18:14:56+01:00
1. My surname is long.
2. Is this your teacher?
3. How many people is this room?
4. What is hersurname?
5. You are useless.
1 5 1