Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:12:57+01:00
Ciała stałe jak każdy wie trzymają się "w kupie".Ich cząsteczki są razem połączone.Struktura jest złączona.Ciało (np.lód)stałe może przeobrazić się w ciecz.Ale nie wszystkie ciała stałe mogą.Np.książka też jest ciałem stałym a raczej się jej nie rozpuści.:)
1 5 1
2010-01-20T18:13:11+01:00
1.Właściwości ciał stałych .
- mają kolor
-mają kształt
-mają twardość
-zapach tez mogą mieć