Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-30T16:27:15+02:00
Wojna jest złym rozwiązaniem konfliktów.Uważam tak,ponieważ walką nie rozwiążemy żadnego problemu.Przez wojnę mogą się rodzić kolejne konflikty,które będą ciągle narastać.Myślę że najlepszymi rozwiązaniem konfliktu jest szczera rozmowa.
1 5 1
2009-09-30T16:27:41+02:00
Uważam, że wojna jest złym rozwiązaniem problemu bo niewinni ludzie mogą zginąc. Budynki i domy ludzkie mogą ulec zniszczeniu co nie byłoby dla nikogo korzystne. Najlepiej pójsc na kompromis. Poprostu porozmawiac.
1 5 1