Odpowiedzi

2010-01-20T18:13:12+01:00
Wrzystkie tomy zmierzch sa bardo ciekawe
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:13:17+01:00
Jakieś kryminalne- aby mi się nie nudiło i poczuł jakis dreszczyk

i jakieś fantastyczne typu Harry Potter- abym oderwał się chociaż na chwle od rzeczywistości

oraz przygodowe lub jakies śmieszne- aby mile i zabawnie spędzic ten wolny czas
1 5 1
2010-01-20T18:24:37+01:00
Na moje wakacje zabrałabym przygodową powieść która opowiada o przeżyciach ludzi którzy tak jak ja pojechali ma wakacje np.na zjazd harcerzy .Powinno zawarte w niej być dużo pomysłów na różne zabawy i i zastąpienie nudów.Gdyby ta książka naprawdę mnie wciągnęła czytałabym ją innym kolegom żebyśmy razem się na niej wzorowali.Wtedy naprawdę byłoby nam łatwiej się wcielić w jej bohaterów.Taka książka nie tylko dawałaby radość ale również nową wiedzę na temat spełniania wolnego czasu. Myślę , że najlepiej zabrać ,ze sobą przygodowa powieść ,ponieważ przez nią można ulepszyć swoje kontakty ze znajomymi
i dobrze się bawić.