Zad 1 :))
w lipcowy upalny dzień w czterech miastach o godzinie 12:00 zanotowano następujące temperatury :warszawa 27stopni C ,Rzym 302K, Oslo 292k, Kair 45 stopni C .Uszereguj miasta od "najcieplejszego " do :najchłodniejszego"

Daje max :* Z gory dziekuję bardzo Wam za rozwiązanie zadanie :****

2

Odpowiedzi

2010-01-20T18:16:29+01:00
Kair
Rzym
Warszawa
Oslo
chyba tak to bedzie ;]
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T19:26:43+01:00
Kair 45 stopni C
Rzym 302K (29 stopni C bo 302-273=29)
Warszawa 27 stopni C
Oslo 292 K (19 stopni C bo 292-273=19)
Wzór: t stopni C=t K-273
30 1 30