Odpowiedzi

2010-01-20T18:13:55+01:00
Na wakacje zabrałabym powieści fantastyczne ponieważ bardzo je lubie i w prowadzają mnie w bajkowy świat dzięki któremu moje życie staje się kolorowsze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:15:01+01:00
Na Podróż zabieram kśązki chumorystyczne, poniewarz nie chce sobie psuć chumoru w wolnym czasie. Lepiej przeczytać coś śmiesznego niż strasznego i potem bać wyjść z domu .
  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T18:20:14+01:00
Ja na wakacje wybrał bym książkę o tematyce Przygodowej gdyż może ona Cie porwać w inny świat.

Pozdrawiam