Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:17:03+01:00
PCK-polski czerwony krzyż
NBP-narodowy bank polski
PAP-polska agencja prasowa
MEN-ministerstwo edukacji narodowej
PESEL-Powszechny Elektroniczny System Ewidencji Ludności
NIP-Numer Identyfikacji Podatkowej
56 4 56
2010-01-20T18:53:25+01:00
PCK to Polski Czerwony Krzyż
NBP to Narodowy Bank Polski
PAP to Polska Agencja Prasowa
MEN to Ministerstwo Edukacji Narodowej
PESEL to Powszechny Elektroniczny System Ewidencji Ludności
NIP (tego nie wiedziałam, znalazłam w necie) to Numer Identyfikacji Podatkowej.

hehe, miałam te skróty kiedyś na Polskim :D
POWODZENIA :*
47 4 47