Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-20T18:23:58+01:00
A) burza czyli pioruny- wyładowania atmosferyczne
b)komputery, telewizja, światło itp.
c)
-nie baw się włączonymi użądzeniami elektr.
-bądź w bezpiecznej odległości od sprzętu
-nie dotykaj miejsca skąd pochodzi prąd
21 3 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-20T18:24:20+01:00
A.pioruny czyli wyładowania elektryczne
b.prąd elektryczny jest nam potrzebny do tego aby mogły funkcjonować róznego typu sprzęty np.komputery,lodówki i telewizory.
c.1.Nie wkładaj palców do gniazdka.
2.Nie wylewaj wody na coś co zostało uszkodzone i się iskrzą kable
3.Gdy masz w domu jakieś gryzonie to zabezpieczaj kable przed zniszczeniami
12 3 12